Lite läskigt!

Idag var det lämning utan att gå in. Iaf för mig, för det hade jag bestämt mig för. De andra föräldrarna verkade gå med sina barn, men hårda mamma ville lämna direkt ;).

Två tveksamma nej från Benjamin men när han skulle gå och vinka i fönstret gick det bra. Det känns bra och inte har de ringt ännu... men ändå lite läskigt. Snart skall jag gå bort och hämta honom. Jag har hunnit handla, förbereda lunchen och städa lite snabbt. Sen kommer det finbesök i form av Marlena och Julius :)

Lyssnar på Winnerbäck och blir lite nostalgisk...längtar efter massa saker just nu.

Nej, äntligen dags att dra på sig kläderna och hämta mitt hjärta!



Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken duktig kille du har! Roligt att inskolningen gar bra sa har langt!! Kram, Kusinen

2009-03-12 @ 18:41:20
URL: http://www.kauma.us
Postat av: Anonym



Ett steg til i livet är passerat. Bra att de börjar på dagis när det går mot vår och mindre förkylningar! Mer uteväder

2009-03-13 @ 09:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0