Lyx!

Idag blir en lyxdag för mig då jag lämnat B på dagis vid 9 och skall hämta honom vid 14. Men det är så mycket man vill hinna med. En maskin tvätt är igång och snart sätts dammsugaren på... Sedan sitta i solen och dricka kaffe, laga ett däck till vagnen, förbereda mat, jobba lite..... Ja, vi får se hur mycket som hinns med. Jag kommer ha en likadan morgondag :)

Helgen har varit bra. B var lite småhängig och förkyld. I lördags var vi hos grannarna på melodifestivalkväll. Sen på söndagen åkte vi upp till Orust och hälsade på Christine m. familj.

Igår var det första dagen de skulle sova på dagis och jag jobbade. B hade varit lite ledsen i omgångar och somnat sittandes mot fröken A:s famn. Men i stort hade gått bra, ätit köttbullar som en häst :)

Idag var det faktiskt inga ledsna miner vid lämning utan han sprang omkring och snabbt till fönstret för att vinka av mig. Det skall bli spännande att vid hämtning få höra hur dagen har gått.

Det var yoga igår och jag fick några ytterligare tips hur jag kan stretcha för mitt onda knä. Jag skall testa och jogga lite imorgon tänkte jag.

I em. blir det utelek och fika vid lekplats med Maria och Annelie + barn - härliga vårväder!

Kommentarer
Postat av: Ellis

Lycka till med inskolningen v.2. Verkar ju gå jättebra!!! Kommer du på sponsorsuppvisningen?

Kramar

2009-03-17 @ 14:36:14
URL: http://ellisochnelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0