Mera vår...

Vi har haft en lugn helg. Hämtade B på lördag förmiddag. Sedan spenderade vi dagen mestadels ute på gården. På eftermiddagen kom Benjamins farfar och farmor på besök. Superkul såklart! Sedan tittade jag upp till grannarna en stund och kollade på Robinson.

Lite fix och arbete hemma idag på fm. Sen fick vi besök av Linda och Tilde. Lite lek inne medan B sov klart och sedan fika. Sen gick vi ut på gården och sysselsatte våra små. Alla andra grannar var också ute och när solen tittar fram är man ganska nöjd med att bara vara.

Imorgon är det jobb igen. Ma och pa kommer ner tidigt till oss och skall senare lämna B på dagis. Han skall bara vara där några få timmar och vi hoppas på att detta skall bli bättre för honom att skynda långsamt. Sedan är ju jag ledig tis, ons och sen får ma och pa rycka in igen. Tusen tack! Vet inte riktigt vad jag skulle ta mig till utan er!

Lite bilder:
 
Lille Max busar och häller sand på B :)

 
Min lilla apa



Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken urfin aptröja... var är den inköpt?

2009-03-22 @ 21:16:37
Postat av: Katrin

Det är me & I, kallas discoapa, finna även i turkos - jättefin den med.

2009-03-23 @ 07:08:24
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se/
Postat av: Anna F

Den gula aptröjan blev ju jättebra! Bra att du tog den färgen :-)

2009-03-23 @ 09:20:16
Postat av: Camilla & Erik

Vilken fin blogg du har och vad stor Benjamin har bivit.

2009-03-23 @ 20:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0