Semesterbarn...

Det är tredje dagen i rad som någon av mina vänner haft födelsedag. Det betyder väl att de blev gjorda på semestern eller? Deras stjärntecken är fiskarna och såhär står det om dem: enstörig, känslomänniska, hycklande, mystiker... hmmm vet inte riktigt om jag håller med om detta.

Annelie fyllde iaf år idag och jag och B var där uppe på fm och lämnade över en liten present och blev bjudna på lunch.

Sedan fick jag ett mycket roligt spontanbesök av M och hennes lilla E. Det blev en kortis för sen skulle vi till en annan tjej på fika tillsammans med Annelie och barn.

Vi kom hem vid femtiden och då var det bara att slänga i B lite mat. För sen skulle jag börja laga middag, hade bjudit in födelsedagsbarnet med familj. Kreolsk gryta och det blev supergott.

Benjamin somnade strax innan åtta och jag har såklart kollat Mästarnas mästare nu i en timma.

Yogan igår var bra, mycket flöde, högt tempo - men jag hade bara lite träningsvärk idag. Bara det halsonda försvinner skall jag ut och springa igen!

Jag lovar bättra mig med kort till nästa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0