Vecka 1

Slut på inskolning vecka 1 och det kunde väl egentligen inte gått bättre. Han var lite tveksam och orolig vid lämningen idag men det gick över och han vinkade så glatt i fönstret åt mig. Han hade blivit ledsen en gång och ville inte sjunga med de andra, vilket är lite konstigt då han älskar att sjunga...

Jag kom dit vid elva och han blev väldigt glad av att se mig. Sedan var det dags att äta lunch. Nytt och spännande med alla som skulle äta samtidigt. Benjamin vill ju gärna gå igenom namnen på alla, peka och säga namnen. Han satt ganska mycket vriden och kollade in de på bordet bakom. Men efter ett tag så koncentrerade han sig på maten... och åt upp allt men med hjälp av mig...

Åkte ner till jobbet och B somnade i bilen. Jag ville få ut lite papper till eleverna denna veckan. Benjamin fortsatte och sova ett bra tag så jag fick gjort ganska mycket.

Sedan hemåt och när vi kom hem var det som John Blund öste grus på mig.... jag blev supertrött. Benjamin somnade 19.45 och efter det vaknade jag 20.45 i soffan mitt i Let´s dance. Jag hann inte ens tänka att jag höll på att somna utan vaknade sittandes. Har en liten bad feeling av att jag känner mig halvkass, men stöter genast bort den tanken. B hade lite snuva nu på kvällen också, så vi får se....

Så nu skall jag gå och lägga mig på riktigt. Tror inte jag orkar kolla vem som åker ut.... det får bli morgondagens nyheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0