Aktiviteter...

Gårdagens lediga dag spenderade vi på Åbybadet. Jag, Benjamin, Annelie och Max åkte till äventyrsbadet i Mölndal. B som inte är van att bada så mycket gnällde hela vägen till bassängen då han tyckte det var läskigt att gå på det blöta golvet :) Sedan var han lite skeptisk i början, men sen åktes det vattenrutschkana för fulla livet. Det var jätteroligt, men B gillade inte den varma sköna bassängen som jag gärna skulle badat i.... Lite fika och mat innan vi åkte hemåt och två små killar slocknade som planerat i bilen.

Idag, var det tvättning på schemat. Ett besök vid graven och sedan affären (mest för B:s skull då det är toppen att handla). En utedag på gården med grannarna helt enkelt. Men efter vi ätit middag fick jag för mig att vi skulle åka till Mölnlycke på en utställning som var riktad till 0-3 år - Kan själv! Den såg ganska anspråkslös ut till en början, men det var fyra små rum med olika saker att pilla på och greja med. B gillade det verkligen. Vi fikade lite och sedan åkte vi hem lagom till läggning.

Jobb imorgon igen, kul! Jag skall sätta mig och rätta lite np prov nu. Hmm klockan är nu 22.30, det kommer bli en sen kväll. Dagis är stängt imorgon, därför får B vara hos ma och pa :)

Kommentarer
Postat av: Marie

B har ju ratt: Det AR super-laskigt att ga pa det blota golvet till bassangen!! Saknar er!!

2009-05-14 @ 13:09:02
URL: http://www.kauma.us

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0