Dagen efter....

  • M:s 29:e födelsedag
  • En solig dag på jobbet
  • En mycket trevlig kväll med vänner och barn

Jag har helt tappat inspiration till bloggen.... får se hur det blir med den i framtiden. Igår var det ju Valborgsmässoafton och M skulle blivit 29 år. Jag var nere vid graven och satte blommor i förrgår, då jag insåg att jag inte skulle hinna igår. 

Efter jobb och hämtning på dagis igår (där vi även hämtade farfar R ;)), så var vi bjudna till vännerna C,L och T. Grillbuffé med massa goda tillbehör, ett underbart väder och fin, fina barn gjorde kvällen till en höjdare. Benjamin somnade vid tiosnåret där, men vaknade såklart inte så mycket senare än vanligt :) Men det gjorde ju inte jag heller så jag vet ju vem han brås på.

Idag åker vi till syster yster som fyller år. Det kommer lite bilder från kvällen, men senare....

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hejsan! Hoppas verkligen inspirationen till bloggen kommer tillbaks och att den inte laggs pa is! Det ar ju sa roligt for oss som inte far traffa er sa ofta att fa uppdateringar. Hoppas att ni njutit av det fina vadret och att allt ar bra. Massor av kramar! Marie

2009-05-01 @ 19:20:02
URL: http://www.kauma.us

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0