Härlig dag!

Idag begav vi oss ut strax efter nio och kom in för en timma sedan (19.30). Christine och Hugo kom precis när B hade somnat. Kaffe, bulle, kakor, mat mm. har serverats i omgångar här ute på gården. Det är alltid mycket folk här och det är roligt. Ännu en härlig dag ute - vad mer kan man begära?

I kväll är det dax, sammanställning av np i matte. Jag har skjutit på det länge nog och i morgon skall jag sitta med det också men måste börja i kväll tror jag för att jag skall hinna.

Lite kort från dagen. Hugo och B hade på sig likadana tröjor :) B och Max börjar alltmer njuta av varandras sällskap och söker upp varandra för att leka.
  

Och korten från Linda har jag fått, men det strular när jag skall ladda ner dem här. Ibland är det segt att ladda ner på kvällen så jag försöker igen i morgon. Men tack Linda för bilderna - den ena på B blev super :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0