Kalashelg

I fredags efter jobbet träffade jag Lissan för en snabbfika innan jag skulle på 30 års galej. Min arbetskamrat bjöd på god mat och dryck - jättetrevligt!

Lördagen vaknade jag av mig själv då B var nere i Veddige. Fick förmånen att lyssna på ett riktigt bra föredrag av Igor Adoris (idrottsläraren i Tv-programmet Klass 9A). Inspirerande och intressant, en riktigt bra start på dagen. 

Jag åkte sedan ner till Veddige och vi firade B:s farfar som snart fyller 60! Det är härligt att se kusinerna leka så bra tillsammans. De lekte affär mest hela tiden om B fick bestämma.

Idag har jag själv hållit föredrag om Lagkaptenens roll. Självklart var jag ute i sista sekund och planera det, men är faktiskt nöjd med mitt framförande - skönt att ha det gjort.

Ny vecka, men en vanlig vecka för en gångs skull.

Kommentarer
Postat av: Marie

Ah vilken sotnos!! Vad stor han har blivit nu! Kul att grodan kommit till anvandning! :) Massor av kramar!

2009-05-14 @ 02:30:40
URL: http://www.kauma.us

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0