Långledigt!

Jag har ledigt ända till måndag :) Riktigt skönt. Jag vet inte varför jag är så himla trött hela tiden. Kanske är det allergin, att bli väckt vid femsnåret, eller att jag har en förkylning på G? 

I lördags var vi och kollade in Göteborgsvarvet. Vi stod vid Sannegårdshamnen, vilket var perfekt. Linda hade fixat med fika och Benjamin sov sig igenom den första delen. Duktiga, duktiga alla ni som kämpade och sprang. Jag hoppas, hoppas att jag kommer kunna springa nästa år. Det är dock ingen bättring på mitt knä... men, men skam den som ger sig.

Vad jag däremot hoppas ger med sig är bilens lysande lampa - Ja, den lyser igen och är i skrivande stund inne på verkstaden igen! Suck!

Lördag em/kväll var det schlager hos Lissan. B var förkyld och hade faktiskt feber på kvällen och var inte sitt bästa jag. O hade inte sovit på hela dagen så tala om Hellhour x2. Det var så skönt när de små gått och lagt sig och vi fick chans att äta, mysa och prata i lugn och ro. Tack Lissan för en toppenkväll.

En skön hemmadag idag, med lite städning, handling, matlaging, planterade blommor mm. Visst låter jag som värsta hemmafrun? Det är fantastisk att bo som man gör. Vi har spenderat i princip hela dagen ute från 9.30-19.30!

Imorgon kommer mina arbetskamrater hit. Har planerat att grilla lite och hoppas det går hem. Det skall bli mysigt iaf.

En bild från de varma dagarna, B med kall macka! (Han vill alltid äta fryst bröd)


Kommentarer
Postat av: Linda

Grilla :) Jag längtar!

Vi ses om några timmar!

2009-05-20 @ 08:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0