Ledigt igen :)

Japp efter långledigt så gjorde jag ett kort stopp på jobbet i dag så har jag u ledigt i två dagar tills jag skall jobba igen på torsdag. 

Helgen var otroligt lugn och vi var mest ute och bara lekte mm. på gården. Söndag eftermiddag åkte vi däremot till Liseberg. Annelie m. familj åkte också med. Tiden gick så otroligt snabbt. Karuseller, glass, spel och mat! Sedan var klockan 19.30 och dax att åka hem.

Glenn skulle göra allt, köra vagnen, åka farfars bilar med B... nya idolen månne?

Benjamin är ju precis under 90 cm, vilket betydde att vi blev stoppade i någon karusell men fick åka någon annan. Men om någon månad borde det inte vara några problem. Det var även kaninernas dag så hela parken var full av kaniner i olika skepnader. Lite skepsis från B till en början men de fick några kramar efter ett tag iaf.

  

  

 

I dag är det yoga dag och fick åka dit själv då Maria är på semester - grymt som vanligt men jag längtar efter att få springa! Jag testade lite i lördags, med jogg, lite gång i uppförsbackarna då jag släpade med mig B i vagnen. Det gick bra, men det var ju ingen vidare påfrestning. Jag skall testa lite i morgon igen... Nu skall jag göra lite styrke- och stretchövningar innan jag lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0