Matlust tillbax!

Japp, då har vi avverkat ännu en magbakterie. Benjamin åt i princip ingenting i lördags, men var pigg och glad. Jag misstänkte ändå att det kanske kunde vara något på G, men söndagen flöt på bra förutom en liten incident i affären då B satte banan i halsen. Sen var han på dagis och jag på jobbet, men på em så mådde jag kasst. Jag skulle på yoga och ma och pa kom ner för att passa B. Jag hade kläderna på mig, väskan var packad, men jag ändrade mig i sista sekund. Det var väldans tur för jag var inte pigg den kvällen/natten.

Jag hade planerat att fixa massa de här två dagarna när jag var ledig, men har absolut inte orkat. Idag mår jag bra, vilket är riktigt skönt. Benjamin är helt bra, vilket är skönt och jag förstår honom verkligen att han inte varit pigg på att äta - men ikväll åt vi båda massa korvstroganoff. Jag har iaf satt upp två av tre tavellister. Den tredje skall jag börja med nu.

Jag har just nu lånebil och skall hämta min bil imorgon, då den SKALL vara bra och motorelektronik lampan INTE skall börja lysa efter en vecka!!!!!

Benjamin pratar och pratar och protesterar däremellan. Hans stora nöje just nu är att köra Bobby car, rita på asfalten eller HANDLA! Han tjatar om att vi skall handla hela tiden och då helst "tiwi" (kiwi)!

Kommentarer
Postat av: Marie

Men du, vilken arsmodell har du pa din bil? For visst ar det en Audi A4? Jag har for mig att vi har en likadan bil som dig och vi hade ocksa problem med att den dar j-kla lampan tandes hela tiden - och ingen visste typ varfor. Jag tror vi hade bilen pa service tre ganger innan det fixade sig....Hoppas att det blir bra nu i alla fall! Gu' sa kul att B pratar sa mycket nu. Du far sakert hora mycket roliga saker :)

Ha det gott - och hoppas ni haller er friska ett tag nu! Kramar/ Marie

2009-05-07 @ 02:11:00
URL: http://www.kauma.us
Postat av: Babette

Hej, hej =)

Bara kikar in lite ;)

Skönt att du mår bättre!

Hoppas bilen är OK och att ni får en härligt helg =)

2009-05-08 @ 14:57:42
URL: http://frubettys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0