Vänner på besök...

Så skönt att vara ledig. Inte behöva stressa upp, utan kunna äta frukost länge och skrota lite här hemma. 

Idag fick vi besök här hemma. Arbetskamrater som var här med och utan barn. Jag stod för maten och vi hade det mysigt mellan, amningar, näsblod (B gjorde den tredje vurpan på två veckor rakt på näsan), grillning i regn, mm. Men det är kul att ha arbetskamrater som man vill umgås med utanför jobbet också. Det är trots allt mycket tid man spenderar på jobbet. Att ha människor som jag anser är vänner före arbetskamrater på jobbet är en förmån.

Imorgon kommer Christine och Hugo på besök - skojsigt. 

På fredag skall jag hämta min bil - igen! Håll tummarna denna gång.

Jag väntar på ett superfint kort som Linda tog idag. Jag blev så sugen på en ny fin kamera ;)

Dax för sängen...



Kommentarer
Postat av: Linda

Bilden är skickad!!! (till din mail)

2009-05-21 @ 19:23:10
Postat av: Katrin

Tack, tack!

2009-05-21 @ 20:00:56
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0