...you´ll be the prince and I´ll be the princess....

Taylor Swifts Love story går varm här hemma....

Jag är ju helt iq befriad ibland när det gäller vissa data grejer... skulle lagt upp en länk från youtube, men fick det inte att funka :( Orkade inte heller greja med det, så ni får själva gå in och lyssna - min  stora favorit just nu!

Annars har vi haft en lugn dag. Antingen är B på väg att bli sjuk eller så vill han bara protestera lite genom att inte äta....jag hoppas på det senare. Vi åkte upp till ma och pa och fick supergod middag + fika.

Imorgon är det jobb och dagis - med varmare kläder på än sist :(

Kommentarer
Postat av: LiSSaN

Mm..den låten nynnar jag också på då och då =))

Massa tack för i lördags! Och för den goda maten och drycken. Det var en urmysig kväll! Fler sånna får det bli i sommar! Hoppas B äter bättre igen. Puss på er!

2009-05-04 @ 20:12:50
URL: http://lisselissans.blogg.se/
Postat av: Ellis

Hej hej på er!!!

Hoppas ni har det bra =O)

Det är så himla kul att följa din blogg då vi inte ses så mycket så hoppas du hittar lite ny inspiration. Kommer du vara ledig mycket i sommar?

Kramar

2009-05-05 @ 21:03:14
URL: http://ellisochnelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0