Ännu en helg....

...som varit väldigt mysig. Igår hade vi besök av fina vänner som kände M väldigt väl. Vi besökte graven och sedan var det matlagning här hemma. Benjamin fick massa lekkompisar och han trivdes verkligen. Visade konster, sina bilkort, bilar, böcker, ja han drog hela registret. Blev lite rörd då jag verkligen velat att M hade sett hur fina hans vänner var med B.

Idag var jag barnfrisör och jag klippte Iza och Benjamin. Det är fotografering på dagis denna veckan. Sedan lämnade jag B hos mormor och morfar och det var fika inplanerat med vännerna på stan. Mysigt att bara få vara sig själv för en stund och kunna ha full fokus på sig själv och sina vänner. Sedan var vi på makeup kurs, vilket var riktigt roligt. Efter det tog vi en fika till... man får passa på :) En riktigt härlig dag med vännerna.
Är inte alls sugen på att jobba imorgon faktiskt.... men, men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0