Bra start...

...på helgen. Jag var hemma och jobbade igår och jag unnade mig en timmas löprunda på fm i det underbara höstvädret. Jag fick också tagit den sista sprutan innan resan. Jag var nere vid graven, gjorde lite fint, tänkte, kände och saknade.
Jag hämtade B tidigt och vi var ute tills farfar kom för att hämta honom. Han har ganska ofta den senaste tiden frågat när han skall få träffa farmor och farmor. Så det blev nu till helgen och ingen var gladare än Benjamin, fast farmor och farfar var nog lika glada.
Senare skulle jag och KG ha fysträning med Surprise. Efter lätt uppvärmning så körde vi 5x4 min på löparbana. Jag var ganska mör efter fm rundan då jag inte tränat på tre veckor. Sedan blev det styrka inne med fokus på mage/rygg - riktigt jobbigt, men skönt att få en riktig genomkörare.
Jag och KG hade bestämt oss för att gå ut och äta. Vi slutade på Fontana di Trevi - god mat och gott vin. Det var evigheter sedan jag var på stan och det var riktigt härligt att få lite stadsfeeling. Men när man ser tunnklädda tjejer utanför ställen stå och prata tonårssnack i mobilen... är man glad att man är över 30.
En otroligt mysig, trevlig och givande kväll - tack!
Mycket tankar i mitt huvud just nu, men det är väl ett tecken på att man lever!
Idag blev det sovmorgon, lite städning och snart skall jag göra lite nytta innan jag ansluter till Veddige.
Imorgon är vi bjudna på middag. Känns som bästa helgen på länge :)
Två bilder från en av förra årets underbara höstdagar.

Kommentarer
Postat av: Elli

Vad kul att ni kom förbi igår =) Blev ingen vidare utgång för oss sedan, man borde ha lärt sig vid det här laget att man måste bestämma innan vart man ska gå om man är så många.. =P Tack också för grymt träningspass, var verkligen skönt att få pressa kroppen lite efter förkylningen =) KRAM

2009-10-10 @ 13:50:32
URL: http://godisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0