Rapport

Nu var det längesedan igen jag skrev. Förra helgen var Benjamin hos farmor och farfar i Veddige. Alltid lika uppskattat, trots att B var lite krasslig. Nu är han iaf bättre vilket är skönt. Vill ju vara friska nu när vi skall åka snart. När jag var barnfri så var det mycket inplanerat. AW, Allum, tjejkväll, Allum (igen), träning... På söndag em gjorde vi i ordning graven - det blev jättefint.
Veckan har sett lite annorlunda ut. Det är lov för eleverna nu och egentligen har vi ledigt from idag då vi jobbat över så mycket. Men jag har valt att jobba då vi skall iväg. Jag har utvecklingssamtal och försöker fixa i ordning det sista så allt skall vara klart att lämna....
Igår lyxade jag till det. Åkte in och tog en långpromenad i Skatås, för att njuta av naturen och få tid för mig själv att fundera över livet. En frukost på stan hann jag med innan jag åkte hem och jobbade. Sedan blev det en vända till Skatås igen för löpning med Surprise.
Idag har jag varit på skolan och jobbat. Jag har avverkat två utvecklingssamtal där det sista höll på att inte bli av, men efter  mycket forskande och x antal telefonsamtal så blev mötet av, vilket var skönt.
Imorgon blir det KBA igen, sedan skall jag och B träffa en fin vän som vi inte träffat på jättelänge! Det skall bli supermysigt!
Snart är det dax att börja packa!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0