Is it true....

Titta och lyssna här:
http://www.youtube.com/watch?v=LjS_0qzCY9I
Jag vet inte vad det är som gör att jag påverkas så starkt... kanske att låten är fin, att han har en grym röst eller att jag tycker han påminner om min M till utseendet. Antagligen en kombination. Jag hade så gärna velat ha honom här nu. Ibland passerar det dagar då jag inte hinner tänka, det rullar på och livet som vi hade tillsammans känns långt bort. Men idag är längtan stor.
Jag är hemma idag och jobbar. Jag har haft en hektisk vecka på jobbet med friluftsdag, kvällsjobb och föräldramöte... så idag sitter jag hemma och försöker komma ikapp medan tvättmaskinen går för fullt. Lite lyxigt känns det - men egentligen, skall man behöva jobba på sin lediga dag????
Samtidigt så tröstar jag mig med att vi snart skall till varmare breddgrader. Så jag klagar inte!


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej Katrin! När vi såg Idol i helgen pratade vi om att Erik påminner om din M... Stor kram!

2009-10-05 @ 17:06:22
URL: http://karinkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0