Nedräkning...

3dagar kvar och jag har inte börjat packa ännu! Men idag och imorgon är det fullt fokus på att förbereda inför resan. Kan inte riktigt föreställa mig hur det kommer bli. Värme, bad, sand, god mat, lite löpning i sanden!!!!
Har kommit in i en skön känsla - antagligen för att vi snart skall åka. Hade en bra vecka trots att jag jobbat, men otroligt skönt att vara på jobbet och hinna med saker och ting som legat och släpat.
Idag hade vi löpning med teamet och jag hade med mig B. Jag sprang med vagnen och det var jobbigt, men gick ändå hyfsat. Jag älskar ändå detta höstvädret - finns egentligen ingen bättre årstid att springa. Lite kyligt, klar luft, alla vackra färger, sol... njutning!
Idag blir det tvätt, packning, städning, middag hos ma och pa. Morgondagen ser ungefär likadan ut, skönt att bara vara med B. Det kändes som om det var ett tag sedan bara vi var tillsammans. Idag kom han och drog i mig och sa: Mamma kom... gosa med mamma! Sen satt jag med honom i knät en lång stund i soffan och vi kramades rekordlänge. Mysigt värre!
Annars har jag nog sett lite tendenser till den där trotsen... perfekt inför Thailand :) Men, men det går nog bra. Endel tårar blir det, men häromdagen när han gick och storböla så gick han förbi spegeln, tittade på sig själv och kunde inte hålla sig för skratt. Så då började vi skratta båda två, fastän han egentligen ville fortsätta gråta...
Benjamin du är mitt allt!
Bara jag får vara med dig, se att du mår bra, så är jag världens lyckligaste.
Inget annat spelar någon roll!
Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0