På banan igen....

Ja nu känner jag mig äntligen helt frisk. Det är otroligt skönt! Tränade lite lätt för första gången igår. Det var underbart höstväder och jag tog det ganska lugnt i spåret.
Helgen har varit lugn. Allum två vändor, fika med ma och pa, lördagsmys hos grannarna och vi har träffat min kusin med familj som bor i USA. Jag och M var verkligen jämt med varandra när vi var små. Sedan händer det en massa saker och man blir stor... att hon bott i USA sen -96 har självklart bidragit till att man inte har samma kontakt längre. Men det var jättemysigt att träffa dem. De har en supergo liten Jordan på 8 mån. Ser fram emot att träffas lite mer innan de far hem.
Den värsta stressen har lagt sig på jobbet, även om det är mycket att göra så är det ändå hanterbart nu.
Tiden går så himla fort, om fyra veckor är vi uppe på flygplatsen och väntar på att få åka till Thailand!!!! Helt ofattbart, men det skall bli underbart. Två veckor med sol, bad, god mat och bara vara med vänner och familj - längtar!
Igår fick jag ett oväntat samtal från en nära vän till M, vilket gjorde mig väldigt glad.
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0