@ colorado springs

Nu är jag här... i det stora landet. Flygresan gick utan trassel, självklart blev jag utvald och fick gå igenom en extra säkerhetskontroll, är det någon som är förvånad? Tre filmer och en bok senare var jag äntligen på plats i ett vårigt C.S. Det var faktiskt riktigt skönt att resa själv. Massa tid att bara göra ingenting och ha tid att bara ägna sig åt sig själv.

Efter dusch så är det nu dags att sova. Jag sov inte så mycket på flyget 1-2 timmar bara. Nu är klockan strax efter tio här på kvällen och hemma är den 06.15. Det betyder att jag snart varit vaken i nästan 24 h. Så jag är lite trött nu, men jag ser fram emot morgondagen.
Saknar mitt hjärta så klart.
Jag längtar... längtar du?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Härligt att du är framme och att allt har

gått bra!



Kram Mamma och Pappa

2010-04-04 @ 09:42:46
Postat av: LiSSaN

Åååå vad roligt!! Har tänkt på dig under resedagen. Fick du mitt sms idag? Kanske var natt för dig då? Jag har för dålig koll - sorry : )



Hälsa gänget nu och njut av allt som erbjuds i USA!



Puss <3

2010-04-04 @ 21:57:39
URL: http://lisselissans.blogg.se/
Postat av: farmor & farfar

Hej Mamma!

Jag är så duktig på att ta medicinen, nu är det bara två X kvar.

Bra att resan gick bra. Var på bygget i går och firade Wilma och Alva.

Det gjorde ingenting att paketen blev kvar hemma, för kalaset blir när dom flyttat in i det nya huset. Jag mår bra här. jag längtar också efter dig.

Pussar och kramar från Benjamin.

Farmar och Farfar hälsar också med många kramar.



nu skriver jag lite själv



bk rcvnml2

2010-04-05 @ 09:23:52
Postat av: Tre menning !

Hej Katrin ! Jag är tre menning med Benjamin jag heter Isabelle och min lillebror heter Oliver !! Vi tycker Benjamin är jätte gullig ! / Tre menningarna

2010-10-31 @ 10:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0