Fredag ☺

Jobbveckan är avklarad! Det var inte bara jag som var trött efter veckan. Igår hade jag samtal till sent på kvällen, mamma och pappa hämtade B på dagis. Han hade varit så supertrött att han nästan somnat då han fick plättar som middag. Så han somnade strax efter det och då var klockan 17-17.30. När jag kom dit vid 19.30 sov han som en stock. Det var nästintill omöjligt att väcka honom. Så vi fikade i godan ro och någon gång efter åtta åkte vi hem. Tillslut vaknade han till, han var vaken någon timma här hemma men sen somnade han snabbt igen.
Idag har vi bara varit hemma. Tvättat, grejat, gått en promenad, handlat... Jag har gjort köttgryta, det tog faktiskt sin lilla tid, men det var det värt. Det blev riktigt gott och jag känner mig lite stolt - inte för att det var så svårt utan för att jag ändå gjorde det.Det har varit skönt att bara vara idag och jag tror att B också uppskattat det. Vi hade inget planerat imorgon heller, men nu verkar det bli cirkus - spännande.
Reflektion:Egentligen är jag ingen ensamvarg, jag är ju en person som vill dela saker, någon som vill ha närhet och kärlek. Men nu när jag och B har varit själva i över två år så trivs jag ju faktiskt väldigt bra med det. Det som slår mig är hur någon skulle kunna passa in i våra liv och om någon verkligen skulle kunna fånga in mig igen??? Ja, ja... den som lever får se. Jag tänker njuta av tiden här och nu och njuta all tid tillsammans med min underbara B.
Jag kunde inte låta bli att testa hur B såg ut med toffsar. Han tyckte det var superroligt. Tur att han inte hade på sig sin rosa tröja ;-)

Kommentarer
Postat av: greken

pippitoffsar e aldrig fel ;)

2010-05-01 @ 11:58:31
URL: http://schtekgreken.blogg.se/
Postat av: Malin

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-05-07 @ 13:56:41
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0