Härlig helg!

Lördagen startades med en underbar löptur tillsammans med grannen (första halvan). Sedan var det utelek på gården, med kaffe i solskenet. Mötte upp Annelie i Mölnlycke för smakråd till glasögon (jag blev sugen på nya). Sedan hem, byta om och iväg på cirkus i Partille. Helt ärligt så hade barnen haft det roligare på gården hemma, men de var nöjda. Kvällen avslutades med grillat tillsammans med grannarna såklart.
Idag vaknade vi ganska sent (08.00), frukost, påklädning och packning tog längre tid än vad det borde. Därför fick jag springa från parkeringen till Friskis och Svettis med Benjamin på axlarna. Det var tredje gången på Mini-Röris för Benjamin idag och första gången som man märkte på honom att han tyckte det var roligt. Han gjorde alla rörelser och skrattade nöjt! Hem till Haugsnes efteråt, lek och lunch - alltid lika trevligt! Direkt därifrån åkte vi till vännerna för att planera sommarsemestern. Det skall bli så roligt. Mycket god mat och en fin, fin ny lägenhet för K och F. Ett stopp vid ishallen innan vi kom hem och det blev läggning med en gång för B.
Vi hade inte mycket planerat inför helgen, men det blev endel ändå - men roligt, roligt!!!
Lite söndagsångest nu, men så fort veckan har börjat så vet jag att det kommer springa iväg.
Från vår fotosession på parkeringen :)
Han är min, bara min ♥

Kommentarer
Postat av: LiSSaN

Fina tuffa killen ju!! : )

Kramar i massor!

2010-04-30 @ 10:22:01
URL: http://lisselissans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0