Hemma!

Då var jag tillbaka i vardagen igen.
Vi har haft en fantastisk resa. Det har varit otroligt att se hur laget verkligen fick putsat på programmen in i det sista. Det har skett en sån otrolig förbättring under säsongens gång. Det enda tråkiga var att de inte riktigt fick göra två riktigt bra åk. De hade flera fall i det fria programmet och det har man inte riktigt råd med. Det slutade med en 6:e plats vilket inte riktigt var det de hade tänkt, MEN de vågade, satsade och denna gången nådde det tyvärr inte hela vägen.
B mötte mig på flygplatsen och ja... det blev mycket tårar, kramar och pussar. Så mysigt att få vara med honom igen. Det är en befrielse att han har haft det så bra hos alla. Jag har inte varit det minsta orolig - TACK, TACK, TACK!!!!
Jobb och dagis idag. Jag har varit hyfsat pigg idag ändå. Vi blev bjudna på middag av bästa grannarna idag. Fick en liten dipp här på kvällen, men drack lite kaffe... så nu är jag ganska så ok. Men snart skall jag lägga mig. Tänkte jag skulle springa beeptest imorgon bitti innan eleverna kommer - för att testa om det är någon effekt av den höga höjden.
Dörren öppen = vårtecken. Ett annat kanske var att jag bar upp vinterjackor och skor på vinden. Det tredje var att jag tog ner julbelysningen från altanräcket idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0