shop til you drop

Vi har haft fantastiska dagar här i Colorado. Vädret är fint, sol, blå himmel men ganska blåsigt. Man håller inte koll på dagarna här.
I söndags var det tre timmars träning på schemat. Jag KG och Maggie startade dagen med en långpromenad och sedan lite lätt träning i gymet. Jag var riktigt trött och kände av både höjd, energibrist och för lite sömntimmar. Men efter det blev det bättre och träningen för tejerna gick jättebra. Bästa träningen för hela säsongen - det gäller att toppa formen. Middag på kvällen på ett riktigt amerikanskt matställe - fanns massa gott. På eftermiddagen, tidig kväll kommer tröttheten och det är inte några problem att somna.
Igår, testade jag och Carro att springa lite på morgonen, det var tungt men efter ett tag kändes det bättre. Vi bytte hotell, så det blev packning och sedan promenad till det nya hotellet. Konståkningsmuseé och sedan tog bussen oss till ett outletcenter. Polo, tommy, gucci, levis... ja det var endel affärer och vi alla sprang runt som dårar. Hysteriskt och galet - men roligt! Helt slut på kvällen, så efter middag blev det rummet och sängen ganska snabbt.
Idag har vi varit hurtiga igen och sprungit. Kändes betydligt bättre idag, men fick känning i min hälsena igen :( Nu har vi en lugn fm. Laget har kollat video och har nu golvträning. Det blir nog en liten tur till ett annat shoppingcenter idag, men inte så länge. Sedan skall vi ut och jogga lite, det är tungt i benen på många. Imorgon börjar de "riktiga" träningarna - vilket betyder att total fokus nu ligger på själva målet för resan.
Pratade med min B igår. Han är så söt och jag längtar så mycket. Men han låter så glad och tillfreds vilket gör att det känns bra.

Kommentarer
Postat av: Lisa och Simon

Hej Katrin! Vad häftigt att du är over there. Njut av ledighet och god mat så ses vi på miniröris snart.



2010-04-06 @ 22:57:15
Postat av: LiSSaNLiSSaN

Tack snällaste vännen för att du köpte skorna till mig! Du är för gooo : ) Jag kan sätta över pengar direkt om du vill! Sms:a ditt kontonummer bara så löser jag det!



Det är så roligt att läsa om er i CS. Härligt att du rapporterar med jämna mellanrum. Läser ALLT jag kommer åt och drömmer mig dit bort : )



Hälsa alla!



KRAMAR Lissan <3

2010-04-08 @ 10:03:16
URL: http://lisselissans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0