Vår på väg mot sommar och så kommer snö!!!!

Ja vädret nu är riktigt aprilväder. Igår på idrotten spelade vi fotboll ute i hagelskurar ;). Efter den första jobbveckan så var det extra skönt med helg. Fredagen gick åt till massa ärenden, vi lämnade hemmet vid 10 och var åter vid 16.30. In, ut ur affärer, bilen, handla, kassar, graven.... Jag var helt slut när vi kom hem och slängde mig på soffan. Men sen kom R och G och gjorde vår kväll mysig. Sommardäcken åkte på och jag lagade middag.
Mor fyllde år i lördags så vi var där på kalas, gott och trevligt. Benjamin fick stanna kvar på kalaset är jag åkte vidare på guldfest. Det är 10 år sedan Team Surprise tog det första officiella VM-guldet i Minneapolis. Detta firade vi tillsammans med de som var med och åkte då. Det var fantastiskt roligt, grymt ordnat med underbar mat men framförallt alla roliga minnen genom tiderna som kommer upp. Sen är det något speciellt man har tillsammans med alla dem som man åkt med. Det går inte att förstå om man inte varit med... Det som ändå är lite roligt att konstatera är att man träffar många av dem fortfarande och har lite koll på vad de flesta gör.
Fick lunch hos ma och pa på söndagen och sedan åkte jag och B och tittade på Izas gympauppvisning.
En härlig helg och jag hade gärna haft helg direkt igen...
Denna veckan har det varit några utvecklingssamtal, men jag har fortfarande några kvar. Så sena kvällar, men snart är det över.
Oj, jag har lovat mig själv att lägga mig innan tolvslaget ikväll... och nu känner jag att ögonen snart trillar ihop (igen, har redan somnat en gång i soffan).
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0