_)*^GOTT NYTT 2010!(*' <3

Vi har firat in det nya året på Tjörn tillsammans med vänner. Vi var 9 vuxna och 6 barn. Vi började med maten vid fyra-tiden och satte oss ner för att äta tre-fyra timmar senare. Maten blev fantastisk!!!!
God mat, dryck, otroligt snälla barn som lekte väldigt bra tillsammans, härliga vänner - en toppenkväll helt enkelt! Lite seg såhär dagen efter, men väldigt nöjd med dagarna på Tjörn.
Dagen idag har varit minst lika bra som gårdagen. Gemensam frukost, mys, bus och lek, promenad till några av gårdagens festdeltagare. Där bjöds vi på nybakade bullar, kaffe och barnen lekte massor. Benjamin gjorde så det föll några känslomässiga tårar. Han, som vanligtvis är ganska blyg, hittade en leksaksmikrofon och körde de två låtar han kan allra bäst: Blinka lilla stjärna där... och I ett hus i skogens slut. Han verkade väldigt lycklig över att uppträda :) Att han på något konstigt sätt pratar sig igenom låtarna istället för att sjunga gjorde att alla skrattade gott. Att han sedan spontant ger en kärleksförklaring till Annelie gjorde mig både stolt och rörd.
Sedan blev det middag och bara en helt underbar dag där vi alla hade tid att umgås, slappa, mysa, spela Wii.... Så vi kom inte hem förrän nu på kvällen. Jag var övertygad att B skulle somna på vägen hem - men inte! Han hade iof bra sångsällskap, men ändå. Nu sover han och jag ser fram emot lite sköna dagar hemma.
Jag har många på listan som jag vill träffa, men kommer inte hinna med allt. Dagarna innan nyåret, hade jag och vi mycket kvalitets tid med vänner. I love! Man hinner aldrig med detta i den vanliga vardagen.
Vad det inte blivit så mycket av som jag tänkt är träning.... vet inte riktigt vad jag skall skylla på? Men vill - imorgon är en bra dag att börja på!
Årskrönika...nä, jag tror jag skippar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0