..fortsättningen

Vi har liksom inväntat diverse sjukdomar då de som vi firade nyår med drabbades av magsjuka mm. Men icke... nu har vi nog insett att vi klarade oss denna gången.
Fick till en underbar springtur tillsammans med Maria i söndags. Vintrigt och sagolikt vackert i skogen. Jag är inte riktigt nöjd med att jag inte fått till min träning under ledigheten... men, men ingen idé att gräma sig över det nu. Dags att bli lite bättre helt enkelt!
Ett samtal fick mig att inse att jag egentligen vet svaren på hur jag vill och önskar hantera olika situationer. Men bekräftelsen gör mig stärkt att göra rätt.
Vi har haft en mysig dag jag och Benjamin. Vi åkte upp till min syster för att åka skridskor på sjön. Fantastiskt fint, men väldigt kallt. M och J var också där och vi grillade korv ute... till en början, sedan gick vi in. Trots grillad korv så var den iskall, då den kallna på typ 2 sekunder. B ville inte testa skridskorna vilket berodde på att han tyckte pulkan var superkul och att J inte hade skridskor.
Sen var det någon som absolut ville till mormor och morfar på kvällen. Så där var vi i kväll tillsammans med min morbror och moster. Oj, vad han njuter när han har 100% uppmärksamhet från alla.
I morgon blir det besök hos familjen H på förmiddagen. Sedan får vi besök och sen tar vi oss till ishallen för att kolla på LaKK:s juluppvisning... det är lite sent, men det har blivit till en tradition att ha den in i januari.
Kallt ute och då kollar jag på dessa bilderna. En från Båstad och den andra från Thailand såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0