Jag har den i min hand!

Min nya canon EOS 450D. Ja, jag körde safe och satsade på något som jag visste var bra och som går att hitta mycket objektiv till. Batteriet blev precis fulladdat, så nu försöker jag gå runt i mitt lilla hus och hitta saker att fota....
Är så himla trött, annars hade jag nog stannat uppe ett bra tag till och testat.... nu gäller det att lära sig allt!
Jobbet har börjat, lite ändring i schemat gör att jag har möjlighet att träna på tisdag morgon. Så idag tog jag premiärturen. Underbart väder men det var tungt då det var över en vecka sedan jag sprang.
Helgen har varit lugn. Vi var på bio i söndags med Maria och Rasmus. Utflykten var uppskattad, men jag tror att bussfärden och godiset var höjdpunkterna.

Kommentarer
Postat av: Emma Pemma

Hej!! Bra val av kamera! Jag kör också säkert kort med EOS 400D. Bara en tidigare variant. Jätte nöjd! Hoppas du också kommer bli det med din kamera.



Hoppas allt är bra med dig!



Stor kram

2010-01-21 @ 23:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0