Ny vecka...

Helgen går så himla fort.
Fredagen bestod av storhandling, biblioteksbesök, åbybad och restaurangbesök. Det var bara jag och Benjamin hela dagen och det är så mysigt nu när man kan göra roliga saker tillsammans.
Jag skickade B till grannen lördag morgon och stack ut och sprang. Underbart väder! Sedan for jag och B en sväng till Ikea, där vi började med lunch och sedan blev det några små inköp. Väl hemma fick vi mysigt besök av Maria med barn.
söndagen chockade jag kroppen med att springa igen. Det blev lite intervaller, riktigt kul faktiskt. Sedan kom Maria med barn vi fick prata, laga mat, barnen lekte. Sedan var det dax för kalas för grannbarnen. Roligt, mysigt och gott!
En bra helg helt enkelt, längtar redan till nästa ;)

Kommentarer
Postat av: Mallis

Han är ju bara världens sötaste!! Så fin! Han var bara för söt när han tog mig i handen o ville berätta ngt... Maaaaliiiina sa han så sött!! :)

Och så mysig när han o Johan läste saga!!

Puss puss på er!

2010-01-26 @ 12:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0