sen start.

Natten har varit lite knasig. Benjamin vaknade någon gång vid 12 och ville komma till min säng. Det fick han, men det var ett himla tjafsande om alla saker han skulle ha med sig: snutten, grodfilten, nalle phu, mini-berit och tigern lite tröttsamt att ta diskussioner mitt i natten. Sen efter gråtattacken så ville han ha vatten. Han hade svårt att somna om och snurrade runt i sängen. Vid fyra tiden vaknar han och säger: Mamma byta! Då förstod jag och kände snabbt att han kissat på sig. Upp och byta kläder och sedan lade jag bara några handdukar över... för vi har liksom ingen annan säng att lägga oss i. Han ville självklart inte då ligga på handdukarna utan vi delade på halva 105 sängen :). Han höll på att snurra runt ett bra tag tills jag sa att: nu får du faktiskt ligga still, jag är trött på det här nu! Jag vaknade till och kollade på klockan... 07.55!!!! Jag hade ställt klockan på ringning vid 07.00, Men måste ha tryckt av den i sömnen.
Upp, ringa dagis och säga att vi var försenade, äta frukost och sedan ta på oss för att åka pulka till dagis. Jag är hemma och jobbar idag. Men hittills har jag bara hållit på och ringt samtal, tvättat, googlat systemkameror mm.
Skall försöka börja beta av min lista nu...
Men först något i magen... vill träna men har nu lite ont i halsen :(
Benjamin med bästisen Max som fyllde 2 år häromdagen!

Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Hej Benjamin!

I dag är du två och ett halvt år.

Du är en stor och duktig kille

och så jättego!



Kramar från

Mormor och Morfar

2010-01-10 @ 11:01:10
Postat av: Karin

Underbara nätter... Mini-Berit - underbart på riktigt! Ha ha.. Stor kram

2010-01-12 @ 22:01:27
URL: http://karinkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0