Torsdag med fredagskänsla!

Jag älskar torsdagar. Även om jag är trött så är det en skön känsla när jag vet att jag är ledig i morgon. Jag och Benjamin har varit en sväng i ishallen och kollat Surprise nu i kväll. Det var snart fem år sedan jag la skridskorna på hyllan. Det är faktiskt första gången jag har så starka känslor för programmen sen jag slutade. Jag vet inte om det spelar in att jag nu är lite involverad i laget... men programmen är fantastiska!
I morgon tror jag att vi skall ta oss en tur till något badhus. Benjamin var inte lika pigg på det. Han ville hellre vara hemma och leka med bilarna - hela dagen! Jag tror att det blir roligt bara vi är på plats.
Det kanske är dags att ta ner ljusstakarna och stjärnorna nu. Det kommer bli mörkt i fönstren, men kanske en anledning till att köpa lite lampor.
Jag längtar efter våren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0