Det börjar närma sig...

I morgon åker Team Surprise till Colorado Springs. Jag ansluter på lördag, det skall bli roligt.
Helgen som var börjar ju för mig på torsdag... Det har varit skriftliga omdömen högt och lågt på jobbet nu. Jag satt kvar länge på jobbet och sedan var jag och tränade. Började fredagen med en löptur - underbart! Jag blir helt lycklig av våren som är på väg. Jag fick även tvättat bilen på fredagen, vilket var MYCKET välbehövligt. Vi fick lunch hos ma och pa jag och Benjamin. Sedan var vi en sväng på Allum, handlade present och nya skor till B. En sväng till ishallen och sedan blev vi inbjudna på våffelkväll hos hyresvärden :)
Ishall, handling och sedan fick vi finbesök från Orust på lördagen. Alltid mysigt och B och H leker bra nu. Vi fick också spontanbesök av familjen Pavic/Sköld. Barnen lekte jättebra och det var full rulle i mitt lilla kök. Mysigt med besök.
Söndag: Sommartid = hann inte till gympan. Crille och Tilde kom istället hit och det blev lek, sedan promenad till Hagabullen för lunch. Så himla trevligt att få lite tid att prata med C. Sedan var det hem, dusch och sedan kalas hos kusinen. God mat och trevligt som alltid. En sväng till ishallen innan det var läggdax.
En härlig helg hemma, men med massa mysigt besök. Har så många fina vänner ♥
Var så sugen på att springa när jag var påväg hem från jobbet, så jag fick till det mha ma och pa. Så skönt, springa efter jobbet när det fortfarande är ljust!!!!
Två jobbdagar nu, sedan åker jag och B till Veddige på långfredagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0