Inga bekymmer...

Allt rusar på i ett rasande tempo... Mycket jobbtankar nu, däremellan lämning och hämtning på dagis, försöker klämma in lite träning då och då (vill få tid till mer), besök i ishallen...
Förra helgen var det AW i Göteborg och som alltid blir det lite tokigheter, men mycket trevligt. Jag hade lovat att jag skulle befinna mig i ishallen kl.08.00 på lördagsmorgon så någon sovmorgon hanns inte med. Direkt vidare till 1 års kalas, sedan avslutades kvällen hos grannen. En ganska lugn söndag - skönt!
Imorgon em börjar min helg.... Skall försöka sitta kvar på jobbet ett tag och få gjort allt som skall göras innan alla omdömen skall in på måndag. Ma och pa hämtar ju på torsdagar och det är skönt att kunna sitta kvar så länge man behöver. Jag hade ändå tänkt att avsluta dagen med lite träning. Jag vill ju så gärna, men det är så svårt att få till. Skönt att avsluta jobbveckan på det sättet.
Det slog mig idag när jag hämtat B och vi hade ätit att det är så underbart att få vara tillsammans. Hur lyckligt lottad jag är som har världens finaste son. Att just nu känns det inte som vi har några som helst bekymmer i hela världen... allt är så enkelt när vi är tillsammans. Vi har busat, flamsat, skrattat och pussats hela kvällen. Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0