Rapport

Jag är inte så flitig på att blogga... Gör en kort rapport om det som varit.
Vi var på Mini-röris i Mölnlycke, massor med folk. Benjamins hand var klistrad i min under hela passet. Jag tror bestämt att det kommer bli bättre nästa gång, när han vet hur det går till.
Förra veckan var det jobb på schemat. Friluftsdag som startade 04.00 här hemma på torsdagen. Buss till Hovfjället, där vi fick en underbar dag. Hemma igen vid 22-tiden och ganska så mör. Kom dock inte i säng förrän sent, efter ett samtal med en fin vän. På min lediga dag var det obligatorisk studiedag så arbete från 08.30-16.30. Jag var helt speedad och vi fick väl gjort det vi skulle tillslut. Sedan tog mitt "hobby-jobb" vid och kvällen spenderades i ishallen. Ytterligare en natt med mycket få timmars sömn... Ishall lördag 8-12, mötte upp en vän på stan för lunch, sedan JVM i Frölundaborg med vännerna. Avslutade denna kväll med middag på stan med A och L - mycket mysigt!
Sooova på söndagen, städa, plocka undan, tvätta, jobba, mysa... Sedan var det dax att åka till Veddige och hämta hem min lille prins. Han frågar: - Har du läängtat efter mig, Mamma? Vad säger man... jag har knappt hunnit andats men såklart har jag längtat varje sekund :)
Det är mycket jobb nu... omdömen som skall vara klara, prov, snart utvecklingssamtal... Somnade i soffan framför Grey´s - inte bra! Ja, ja, lite träning imorgon gör mig gott. Benjamin får lite extra tid hos mormor och morfar :) AW på fredag, det skall bli supermysigt! Lördag = 1 års kalas, Söndag= Mini-röris + lunch här för familjen H.
Om cirkus 2 veckor åker jag till Colorado Springs, möter upp det finaste teamet, som är där för att kriga för den ädlaste medaljen i VM.

Kommentarer
Postat av: Elli

Känns så bra att du ska med oss till USA!! Tack för att du tar dig den tiden, det betyder jättemycket, det vet jag att alla tycker =)

2010-03-18 @ 10:58:12
URL: http://godisen.blogg.se/
Postat av: Marie

Oj, finns val ingen chans till en "mellan-landning" i Washington DC under din vistelse i Colorado???? Hoppas det gar bra for Teamet!! Kramar!

2010-03-22 @ 01:36:43
URL: http://www.kauma.us

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0