Trött, men glad och på bättringsvägen

Somnade under Let´s dance och skall snart gå och lägga mig. Ovan att arbeta kanske efter två veckors sportlov. Jag skulle kanske inte gått till jobbet i måndags då jag fortfarande hade ganska jobbigt med min hosta, men det kändes lite fånigt att stanna hemma när man varit ledig så länge. Sedan var jag tvungen att vara hemma med Benjamin i tisdags, då de hade studiedag på dagis. Det var riktigt skönt och vi gjorde lite ärenden på Allum. Vi åkte till Linda med barn på hemvägen och vi blev kvar tills det blev dags att åka hem och laga middag.
Onsdagen bara rusade förbi med jobb, möten, hämta på dagis, ge barnen mat, åka till Scandinavium för att kolla uppvisning... Hemma vid 21.30, B somnade i bilen hem och jag satte mig ner framför halva Grey´s.
Friluftsdag på skolan nästa vecka, vilket betyder mycket koncentrerat arbeta nu dagarna innan. Så idag har jag varit på jobbet. B hade en natt med mardrömmar inatt igen - vilket betydde att jag inte fick så mycket sömn. Sedan har jag suttit flera kvällar vid datorn denna vecka. Om det ger önskat resultat får framtiden utvisa.
Men jag är helt upprymd över ljuset! Det är ljust när man vaknar och det är ljust när man kommer hem från jobbet - underbart!

Kommentarer
Postat av: Linda

hej katrin!



vilken fin blogg du har. jag som skriver heter Linda Wahlberg (tidigare Carlsson) och har åkt konståkning i Landvetter...precis som du.

2010-03-09 @ 21:03:56
URL: http://temedhonung.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0