Ibland...

Tiden bara rusar förbi... Vi sjöng Ja må han leva... för M förra fredagen vid graven. Texten slår mig då... nej, han fick inte leva i hundra år. Men de år han fick, levde han precis som han ville. Jag är så tacksam för den tid han förgyllde vår tillvaro, även om jag önskat att det skulle vara tusen år till!
Möhippa var lördagens aktivitet. Så roligt att få göra något mysigt för den blivande bruden och att få umgås med så många fina tjejer. Kalas hos syster på söndagen. Även denna helg sprang iväg.
Denna veckan var jag ledig på onsdagen då vi skulle till Drottning Silvias barnsjukhus för att kolla upp B:s hjärta. Grundliga undersökningar som tog ganska lång tid - men allt såg bra ut. Det är ganska ovanligt ändå att de hittar något på barn när de är så unga, men det är ändå alltid skönt att få det bekräftat.
Nu är vi i Veddige. Myser med B:s farmor och farfar. Idag har vi varit på kalas/inflyttningskalas i Varberg idag. Fiiiint hus, fina kusiner och god mat.
Ibland så vill jag bara ha honom här.... ibland så flyger tankarna iväg på om det skulle hända mig något, vad händer då med B. Ibland så vill jag bara ha honom här nära.... Ibland så känns det lite extra...

Kommentarer
Postat av: Betty

Hej Kattis =)



Tänker på dig då och då och din urgulliga son!

Livet kan vara så grymt orättvist.



M sitter säkert där uppe på ett moln någonstans och pöser av stolhet när han ser vilken underbar mamma du är och vilket charmtroll till son ni har ;)



Massor av kramar från B, som inte känner dig, men känner med dig!



2010-05-09 @ 19:28:39
URL: http://frubettys.blogg.se/
Postat av: N:s mamma.

Hej!

Jag läser din blogg ibland, men brukar inte kommentera. Fick bara sådan lust att göra det efter det här inlägget och känner lite samma som Betty ovan: Att livet kan vara så grymt, att det som inte får hända händer ibland och att det är så fruktansvärt hjärtskärande. Ville i alla falla bara säga att du verkar vara en fantastisk mamma och att Benjamin är en så fin liten kille! Du skriver jättefint och din blogg inspirerar - bara så att du vet!



2010-05-11 @ 16:05:13
Postat av: Kattis

Oj, tack - ni är snälla! ♥

2010-05-11 @ 21:33:57
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0