Just nu...

... mår jag väldigt bra och har tänkt göra det så länge det bara går. Men det är ju bara jag som bestämmer det - så varför inte, för alltid!
Det är mycket jobb, men jag njuter av mina goa elever, alla mänskliga möten, min fina arbetsplats och av mina fantastiska kollegor.... och svaret är nej, på om jag äter lyckopiller.
Men vad enkelt allt egentligen är.... kom inte och påstå något annat.
Min Benjamin är nästan för bra för att vara sann. Han börjar bli stor...
Sen finns det några andra guldkorn i tillvaron som gör den där lilla skillnaden ;)
Jag älskar dig MEST! (Vi brukar alltid säga det till varandra...)

Kommentarer
Postat av: Carro

Heej Kattis! Det är bara bra här, hoppas du mår fint du med, men det tvivlar jag inte det mista på (lyckopiller är inget att skämmas över;)



Madicken var en liten bebis som flyttade in i vårat trapphus för många årsedan... Hon fann snabbt lyckan i att det fanns en tjej med mycket utklädningskläder, smink, dockor , skor och roliga filmer i lägenheten precis ovanför hennes :)Det blev liksom en hobby att knacka på och fråga "Hej, vill du leka" Trots att jag och hennes storebror lekte tjuv och polis i en del av huset,kunde hon själv sitta i mitt rum och roa sig med att klä och kamma alla mina barbies :D så söt.

Många kramar

2010-09-24 @ 01:56:02
URL: http://schtekgreken.blogg.se/
Postat av: Karin

Han är nästan för söt för att vara sann också! ;-) Härligt att höra att du mår så bra! Stor kram

2010-10-07 @ 21:38:45
URL: http://karinkristina.blogg.se/
Postat av: Anonym

www.shoppingbagen.blogg.se

2010-10-19 @ 20:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0