Spring i benen!

Dagen efter varvet softar jag i soffan, då jag inte har ro att sova. Lite lätt stel i benen och lite ömma fötter, men helt ok faktiskt. Jag är ganska nöjd ändå efter gårdagens lopp. Jag bestämde mig så sent som i fredags eftermiddag att jag verkligen skulle springa. Dåligt tränad, sen startgrupp, nackspärr... bortförklaringarna var många, men jag gjorde det. Det var mer plågan än njutning, men efteråt är man riktigt nöjd över att man klarade av det. Sprang in på 1.36.45. Helt ok, men det slutgiltiga målet under 1.30 finns fortfarande kvar. Allt beror på förberedelser...
Benjamin och hans dagiskompisar sprang Stommenloppet i torsdags. Sånger, uppvärmning, ett varv runt dagis och sedan grillning och fika - så mysigt!

Kommentarer
Postat av: Helen

Bra gjort! Samma mål för mig. Nästa år, då jäklar...

Kramar från Helen

2011-05-30 @ 07:18:49
Postat av: Kattis

Tack detsamma Helene. Som sagt... nästa år :)

Kram

2011-06-07 @ 20:52:46
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0