Fullt ös!!!

Japp då var sommaren redan slut. Känns inte riktigt som om det varit någon riktig sommar även om vi hade fint väder de sista tre veckorna. Vi började semestern med att åka en vecka till Danmark. Sex familjer, 12 vuxna, 11 barn.... high life alltså men väldigt trevligt. Sedan bar det iväg till ostkusten, Västervik och Eknö. Det är en idyll och vi älskar att vara där. Lite kallt och trist i början bara samt att vi gärna haft några veckor till... aldrig blir man nöjd ;) Vi ville inte åka hem samtidigt som det alltid är skönt att komma hem när man väl är påväg.
 
Hemma igen och tillbaka till vardagen... H har nytt jobb och jag njuter av att vara hemma. Är inte alltid lika positiv mitt i natten när Theo ligger och pratar/skriker nöjt mellan 02 och 03... ;) Fullt upp med beslut av grejer som hör till huset. Roligt men ganska så mycket att stå i.
 
Theo är snart 5 månader och jag fattar inte hur snabbt tiden går. Härom kvällen fick jag lite panik över att jag egentligen inte ville att han skulle växa. Han är fortfarande en liten spykråka och vi väntar verkligen på att detta skall gå över. Han har börjat äta gröt och mat nu, stora killen. Sitter ganska bra nu, fast man måste ändå sitta med och vakta så att han inte välter. Han lyser alltid upp om Benjamin kommer och pratar med honom eller leker. Det är väldigt mysigt att se dem tillsammans.
 
Theos namngivning på Eknö, lyckad och tårfylld tillställning :)
 
Vår lilla godisbit ♥
 
Här har vi Zlatan :)
 
Syskonkärlek ♥♥♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0