Kanske...

... kanske kommer jag bli lite flitigare här. Snart kommer jag ju gå hemma och inte för att jag tror att jag kommer vara sysslolös, men nu finns det ju ännu fler som kanske man inte har daglig kontakt med som undrar och lätt vill ha en bild av hur vi har det. Framtiden får utvisa hur aktiv bloggen blir.
Året som gått har varit bra, många resor fram och tillbaka till Västervik har nu fått sitt slut... även om vi kommer åka dit ganska så ofta ändå. Nu bor vi iaf alla tre här i lilla ladan och det har gått bra hittills ;) Snart kommer vi ju tom bo fyra här, men är ganska så övertygad om att det kommer gå bra. Inom ett år kommer vi förmodligen ha ett större boende. Men jag, vi kan inte ha bott bättre under de här 3 1/2 åren som vi bott här. Mitt och Benjamins mående hade nog sett annorlunda ut om vi bott någon annanstans. Jag är så tacksam för all hjälp och stöttning vi fått.
2012 blir ett spännande år, framförallt då en ny familjemedlem kommer anlända. Vi är alla självklart förväntansfulla, men svårt att föreställa sig innan det blir verklighet. Nu är jag i v.31 och jag skall jobba 2 veckor till, vilket skall bli skönt, då jag har så mycket idrott.
En liten bild från det trevliga slutet på 2011


Kommentarer
Postat av: Marlena

Sicka söta små prinsar!! =)

Hoppas du mår fint vännen, ja ni allihop så klart!

Ha d så gott, kram kram

2012-02-04 @ 21:59:22
Postat av: Anonym

Kul att finna lite uppdateringar har pa din blogg! B ar sa stor nu och sa sooooot! Hoppas ni mar bra! Kram fran kusinen.

2012-02-06 @ 18:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0